Przejdź do głównej treści strony
UJ
Instytut Pedagogiki
Uniwersytetu Jagiellońskiego
logowanie
Aktualności
Instytut
Dyrekcja
Rada Instytutu
Struktura
Pracownicy
Biblioteka
Doradztwo Pedagogiczne
Historia
Galeria
Dla kandydatów
Dlaczego warto studiować w IP?
Rekrutacja na rok 2022/2023
Praktyczne informacje
Warunki odpłatności za studia
Dla studentów
Studia I stopnia
Studia jednolite magisterskie
Studia II stopnia
Studia III stopnia
Praktyki studenckie
Dyżury pracowników
Erasmus+
MOST
Regulamin studiów UJ
Organizacja roku akademickiego
Wzory pism do pobrania
Koła Naukowe
Zdalne nauczanie
Szkoła Doktorska
Nauka
Rada Dyscypliny Pedagogika
Priorytetowe Obszary Badawcze
Publikacje
Projekty
Konferencje i seminaria
Czasopisma naukowe
Kontakt
Instytut Pedagogiki
/
Nauka
/
Projekty
/
Projekty zrealizowane
/
Rada Dyscypliny Pedagogika
Priorytetowe Obszary Badawcze
Publikacje
Projekty
Projekty w realizacji
Projekty zrealizowane
Konferencje i seminaria
Czasopisma naukowe
Projekty zrealizowane
Publikacja dotycząca problematyki uzależnienia od hazardu adresowana do realizatorów programów profilaktycznych, terapeutów, uzależnień, lekarzy
Celem realizowanego pod kierunkiem dr hab. Justyny Kusztal, prof. UJ projektu jest zwiększenie dostępności wiedzy dotyczącej profilaktyki uzależnień od hazardu... »
Refleksyjna praktyka w pracy nauczycieli - polska adaptacja Reflective Practice Questionnaire (RPQ)
Grant przyznany dr Zuzannie Sury w konkursie Miniatura 4... »
Konformizm jako mechanizm wpływający na proces unifikacji i autokreacji dorastających – opracowanie narzędzia pomiaru wraz z oceną jego własności psychometrycznych
Grant dla dr Sylwii Opozdy-Suder przyznany przez Narodowe Centrum Nauki na pojedyncze działania naukowe... »
Spory normatywne a cele edukacji - perspektywa metaetyczna
Celem badawczym projektu dr. Tomasza Lesia jest dokonanie rekonstrukcji i analizy zagadnienia sporów normatywnych związanych z identyfikowaniem/ wyróżnianiem/ konstruowaniem celów edukacji... »
Właściwości psychometryczne skróconej wersji skali BPM (Brief Problem Monitor) do badania zaburzeń zachowania dzieci i młodzieży - analiza z wykorzystaniem wielu źródeł informacji
Praca w projekcie dr Ostafińskiej-Molik koncentruje się na określeniu właściwości psychometrycznych narzędzia BPM (Brief Problem Monitory) z wykorzystaniem wielu źródeł informacji - przy zastosowaniu najbardziej aktualnych trendów obowiązujących w pomiarze... »
Ocena bezpośrednich i odroczonych efektów terapii osób uzależnionych od narkotyków. Model czynników warunkujących
Celem badania jest określenie bezpośrednich i odroczonych efektów terapii osób uzależnionych od narkotyków w ramach szerokiego układu wskaźników skuteczności wydobytych w ramach przeglądu systematycznego, w kontekście różnych form terapii (ambulatoryjna vs. stacjonarna)... »
Paidagogos PRO - innowacyjny projekt wdrożeniowy
Model Zwiększania Szans Absolwentów Kierunków Humanistycznych i Społecznych na Zatrudnienie i Zmiany Nastawienia Środowiska Społeczno-Gospodarczego Wobec Ich Potencjału Zawodowego... »
Wskaźniki skuteczności terapii hazardzistów w oparciu o syntezę metaanalityczną - opracowanie Kwestionariusza Pomiaru Skuteczności Terapii Hazardzistów
Próba wydobycia wskaźników skuteczności terapii hazardzistow i określenia w jakim stopniu wyłonione wskaźniki są podatne na oddziaływania terapeutyczne. Celem projektu jest również opracowanie autorskiego narzędzia badawczego – Kwestionariusza Pomiaru Skuteczności Terapii Hazardzistów (KPST-H)... »
Curriculum Reform for Promoting Civic Education and Democratic Principles in Israel and in Georgia (CURE)
Program Reform Na Rzecz Promowania Zasad Demokratycznych i Edukacji Obywatelskiej w Izraelu oraz w Gruzji / CURE... »